Wednesday, March 16, 2011

15february2011

assalamualaikum=)

Semalm pgi jj dgn DIA...jnji pkul 11am.. 1045am da smpai tau hehe
DIA smpai nk salam nenek xdpat sbb nenek busy with her fish kat dapur=p hahaha
salam la ucu ngn atok=) atok kerek sikit sbb dia sakit kan xprasan pun sape yg dtang=) hee
Jalan sebelah dia sngat la wangi hehe nk pegi mane wangi2 ni?=p haha aku pn wangi la jugak mane boleh busuk2=p hahaha
sampai je we all tngok ticket movie=) xtau nk tngok crita ape smpai nk pilih pun lambat haha
lastly DIA choose IM NUMBER FOUR. kalau xsilap la nama movie tu;p hehe..
dah bli ticket trus pgi makn kat secret recipe masing2 x breakfast lapar kot hahaha
DIA makan macaroni cheese=)..mula2 aku xnak makan sbb xtau nk makan ape lpas amik order dia pakse aku mkan so order la nasi lemak tapi promise share=p a few minutes later...food aku habis dlu=p yg kelakarnye aku makan sorng dia mkan sesuap je hahaha mmg share la ye yang=p haha
smbil makan borak pasal masalah negara 'Tsunami di Jepun' haha bagus x?=p hahaha
lpas makan ade masa skit before movie start.. we all pegi dragon silver bli ******=) cantik sangat tapi ksian kat DIA kna kluar duit bnyak haish=p terima kasih ye awak=)
145pm masuk movie... best la cerita tu interesting sangat=)
balik around 445pm sbb kitaorng singgah minum kjap=)
da sampai rumah nenek DIA xdapat turun sebab nk kna fetch adik DIA kat rumah atok=)
*Had a very nice day and im so happy..thank you very much and I **** you=)hehe
that's all for today=)

No comments:

Post a Comment